Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Mats - 9 maj 2007 21:40

Det är nu man känner sig som en människa igen. Nytvättade zebrastring och en välbehövd dusch. Jag passade även på att raka bort varenda fjun på min kropp. Ni får nu själva föreställa er synen av min gyllenbruna släta bringa, med mera..
Vad som hända ska i helgen får jag se, men nu är jag redo i alla fall!


Det är hårt på jobbet och samtidigt hungrar dejterna efter mig.

Senaste blev en flopp. Efter många om och men gick jag med på att ta en fika med henne, man vet ju aldrig vad som lurar och jag vågar ta chansen!

Öste latten i ansiktet på patrasket då hon inte alls var så het som tänkt. Vad ska man göra? Jag är rock n´ roll och vill ha mer än så. Den där tjejen skulle jag inte ens kunna föreställa mig i för små babyblå hotpants, rökandes djupa bloss på sin cigarett. Slänga kaffet i ansiktet och pysa, är precis vad Axl och vilken annan manlig man som helst skulle ha gjort i min situation.


I alla fall, jag kör vidare. Man or mouse liksom.

Man kanske skulle ta ett skott på finlandsfärjan igen, eller hänga på Harrys några kvällar. Hon måste finnas någonstans. Det är attans att man ska vara så kräsen.

Här sitter jag i mina nytvättade zebrastring, helt härlig, ensam en onsdagkväll och ska snart tjacka en läsk.

Over and out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards