Alla inlägg den 2 maj 2007

Av Mats - 2 maj 2007 19:17

Om jag hade varit en låt, så hade jag varit den där "I´m to sexy..". Jag kan radera varenda nummer i min telefonbok och få mig ändå ett skjut.

Nästa utmaning blir att omvända en homosexuell. Knepet är att låtsas tappa tändaren, böja sig ner och då glipar mina zebrastring fram. Vem kan motstå det? Jag funderar nu även på att avancera till leopardmönstrade. Det kan bli väldigt hett det med.

Vissa av mina kompisar har börjat bilda familj och sådär, men jag ger fan i det. Rock n roll livet drar för mycket och så länge man kan så bör man försöka få så mycket som möjligt av det goda. Kärlek är för töntar.

I alla fall, Axl vrålar sanningar i mina högtalare och så länge han orkar så orkar jag.

Kände lite stubb i ena ljumsken, så bör nog ta en vaxning nu. Ska man vara fin så får man lida pin, det är även så härligt att vara nyvaxad och len.

Få se vad som händer härnäst, men nästa fylla blir spännande. Vem står på tur i telefonboken?



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards