Direktlänk till inlägg 10 april 2007

Vardagstristess

Av Mats - 10 april 2007 21:09

Vaknade med en viss ånger över nattens stripshow framför webkameran, men skakade av mig det med hjälp av lite Guns n´ Roses. Axl har den grymmaste rösten och han måste vara mannen som kan få alla kvinnor på fall. Jag ska bli som han när jag blir stor.Stod sedan länge och väl och valde bland stringen i garderoben, men tog de zebrarandiga som vanligt. Ett säkert kort, och man vet aldrig vad som väntar. (Har nu inhandlat några par så jag slipper tvätta hela tiden.)Det känns bra när man tar på sig sina uniformsbyxor över de bara skinkorna och går ut. Granntjejen liksom sög in hela mig med blicken. Hon skulle bara veta vilka piskslag jag skulle kunna ge henne.Jobbet var som vanligt, något livat men jag är hård och pan pizzan på lunchen var härlig. Jag lyckades i och för sig hångla upp Stina på eftermiddagsfikat, men jag måste avsluta den där affären. Hon vägrar handklovar och har inte rätta sinnet för mina lekar.Till helgen blir det finlandsfärja och sprit. Det ska bli härligt med en ordentlig fylla och troligen få sig ett ordentligt skjut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats - 9 maj 2007 21:40

Det är nu man känner sig som en människa igen. Nytvättade zebrastring och en välbehövd dusch. Jag passade även på att raka bort varenda fjun på min kropp. Ni får nu själva föreställa er synen av min gyllenbruna släta bringa, med mera..Vad som hända s...

Av Mats - 2 maj 2007 19:17

Om jag hade varit en låt, så hade jag varit den där "I´m to sexy..". Jag kan radera varenda nummer i min telefonbok och få mig ändå ett skjut. Nästa utmaning blir att omvända en homosexuell. Knepet är att låtsas tappa tändaren, böja sig ner och då g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards